środa, 21 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Nominowała mnie
Dorcas Meadowes-Black 
z bloga :
http://syriusz-black-i-dorcas-meadowes.blogspot.com/

Thx za nominację takiego patentowanego lenia jak ja! :D

1. Skąd wziął się pomysł na bloga?
-Początkowo to miało być takie wydurnianie się, bo w zasadzie nie umiem pisać opowiadań, a padło na tą całą historię, bo uwielbiam huncwotów.
2. Czy kiedyś chciałabyś wydać własną książkę?
-Eee... W zasadzie to myślałam o tym, ale mój analfabetyzm mi w tym przeszkadza trochę.
3. Od jak dawna piszesz?
-W zasadzie to od roku... Ale prace z polaka to już chyba od 6 lat, ale to się chyba nie liczy.
4. Jakiej muzyki słuchasz?
-Głównie punku i rocka (the Analogs, Kabanos, Dżem, Farben Lehre, KSU, Sex pistols itp.)
5. Czego się boisz najbardziej?
-Tak fizycznie to niczego, ale tak bardziej metafizycznie sprawę ujmując to boję się, że będę musiała kiedyś żyć bez celu, no wiecie takie wstawanie z łóżka, bo i tak nie mam nic lepszego do roboty, albo gorzej nie wstawanie i tylko spanie.
6.Jakie filmy/książki lubisz najbardziej?
-Hmmm gatunek godny polecenia to oczywiście fantastyka, ale z filmów lubię też takie jak Poranek Kojota, Fuks czy też Chłopaki nie płaczą. A no i jeden z lepszych cyklów jakie miałam w łapkach to na pewno HP i Czwarty Wymiar J12H.
7. Twoja ulubiona postać literacka/fikcyjna?
-Syriusz Black... Ciężko się domyśleć XD.
8. Najładniejsze angielskie imię męskie?
W zasadzie to chciałam nazwać chomika Syriusz, albo James więc to chyba tę imiona mi najbardziej przypadły do gustu.
9. Kolor jaki cię opisuję?
Czarny/fiolet, bo wyglądam jak osoba wiecznie nie przytomna...
10. Zwierzę, które opisuję ciebie?
-Hahahahaha..... leniwiec...
11. Jakie jest twoje hobby?
-Rysunek, malowanie i wpieprznie się w niezręczne sytuację (jestem w tym naprawdę dobra).



NOMINUJE:
nikogo nie nominuję. Sorry, ale po pierwsze nie chcę mi się pisać pytań, a po drugie jedyny blog jaki czytam został już nominowany :(



1 komentarz: